Welcome, Guest. Please login or register.
08-09-2010 - 03:51
Home Home Home Home Help Login Register

+  White Dragon Forum
|-+  Figurspil
| |-+  Warmachine / Hordes
| | |-+  Warmachine BIG BASH!!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Warmachine BIG BASH!!  (Read 571 times)
Madsdestruction
Footman
*

« on: 02-12-2008 - 22:28 »

Hejsa...

Jeg går derfor med tanker om at arrangere et warmachine big bash og vil gerne vejre stemningen.

Planen er nogenlunde den her...
-Slaget skulle være et tovejs slag imellem alle fire fraktioner, med unikke charecters. (Ro på til mercenaries spillerne, jeg har ikke glemt jer).
-Slaget bliver i København i Faraos cigarer.
-en spiller per caster og så ellers så mange af de 35 castere så muligt på bordet.
-Sygeligt mange figurer på bordet samtidig!

Fordelingen af charecters, senarie og generelt mere information kommer senere. I første omgang vil jeg gerne vide om folk er interesseret.

Ideer og kommentarer modtages...

Mvh.
Mads
ejvang
White Dragon ApS - Miniature Chief
Administrator
Lord Marshall

« Reply #1 on: 03-12-2008 - 13:54 »

-grumble, mumble mumble... ka' ikke li' Faraos i København... grumble-
Ikke fordi de "er fjenden" eller et andet lige så åndsvagt udtryk. Det er simpelthen fordi mit temperament og min krop ikke er designet til offentlig transport. Og man kan glemme ALT om at parkere bare i nogenlunde fornuftig luksusafstand for mindre end 1½ utrolion betalingsenheder pr. time...

Idéen lyder latterligt kaotisk - I LOVE IT! Alene tanken om 15-20 mand der forvirret stæser rundt om et bord fyldt med små bitte huse og prøver at læse hinandens tanker imens de leger med dukker? Waahhaahahaha - det giver mig de vildeste ståhår på armene Evil

<Grumpy Old Guy>
--------------------------------
Proud member of S.M.S
Miffer
Footman
*

« Reply #2 on: 24-03-2010 - 20:22 »

Altså hvis det stadig er en ide, ligger vores forening på en skole, hvilke giver parkeringspladser og meget store lokaler til rådighed Wink

Proud member of S.M.S.

Mooonkey number 2.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length